Ημερομηνία Ανακοίνωσης
Η Ηλεκτρονική Γραμματεία του Πανεπιστημίου Πατρών παρέχει στους φοιτητές και τους Καθηγητές μια σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την on-line επικοινωνία με τη Γραμματεία του Τμήματος από οποιοδήποτε υπολογιστή στον κόσμο μέσω διαδικτύου. Συγκεκριμένα:
Στους φοιτητές παρέχονται οι ακόλουθες υπηρεσίες:
- Ανανέωση εγγραφής,
- Δήλωση μαθημάτων και ειδικεύσεων
- Υποβολή αίτησης για πιστοποιητικά,
- Πρόσβαση στην προσωπική τους καρτέλα (προσωπικά στοιχεία και ακαδημαϊκό έργο),
- Υποβολή αίτησης αποφοίτησης,
- Πληροφόρηση για την ακαδημαϊκή δομή, τα μαθήματα, τους διδάσκοντες, κλπ.
Στους Καθηγητές παρέχονται οι ακόλουθες υπηρεσίες:
- Έκδοση λίστας με τους εγγεγραμμένους φοιτητές στα μαθήματα τους,
- Καταχώρηση βαθμολογίας,
- Πρόσβαση σε παλαιότερα βαθμολόγια,
- Πληροφόρησης για την ακαδημαϊκή δομή,
- Εκτέλεση λειτουργιών για τους φοιτητές έχουν οριστεί ως Σύμβουλος Καθηγητής:
- Ακαδημαϊκό Έργο Φοιτητή
- Έλεγχο Απόκτησης Τίτλου Σπουδών
- Αποτελέσματα Ελέγχου
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του Πανεπιστημίου.
Μετάβαση στην Ηλεκτρονική Γραμματεία